štvrtok 29. januára 2015

Je naozaj eos taký úžasný ???




  Balzam na pery EOS k nám prišiel na trh ako blesk z jasného neba. Asi nie je celebrita, ktorá by s týmto balzamom nebola odfotografovaná. Každá z celebrít ma obľúbený ten svoj. 
 Áno je to trendy, to je senzácia. Pripúšťam, že myšlienka 100% prírodného balzamu z Ameriky je niečo čo je pre túto dobu vzrušujúce, pretože množstvo ľudí sa snaží zbaviť chemikálií a navracia sa k prírode. No ja sa pozastavím nad samotným výsledkom balzamu. Ak máte popraskané pery určite Vám ich nezahojí. Dokonca ani v zime nezabráni tomu, aby ste po polhodine  nemali pocit, že si pery musíte znova pretrieť ďalšou vrstvou. Vonia skvele to sa mu musí nechať. Chutí dobre to je ďalšie plus, ale efekt je nulový. Starú dobrú pomádu alebo jelení loj to  určite nenahradí. 


Mám strašne rada príchuť mentolu na perách, ale EOS balzam SWEAT MINT je už na mňa trošku príliš. Na perách doslova štípe, čo môže niekomu vyhovovať, ale ja sa prikláňam k tej jemnejšej variante a to je VANILLA MINT, tu cítiť na perách len sladké pokušenie neolizovať si pery :P. 


Ak by sme sa mali prikloniť k lacnejšej variante a podobnému výslednému efektu, určite by som si vybrala BABY LIPS od Maybelline. Sú voľno dostupné v drogériach, čo je jedno plus. Druhé je cena. Avšak tu sa stráca atraktívnosť dizajnu, pretože EOS je v tomto naozaj unikátny, také malé vajíčko do kabelky, ktoré keď vytiahnete upútate pozornosť. 

Eos ponúka na slovenskom eshope dokonca aj penu na holenie alebo krém na ruky. Možno to stojí za vyskúšanie. Máte nejaké skúsenosti s touto značkou? Alebo ste zostali verní starému dobrému Labellu? 

Eos balzamy som objednávala zo stránky: eosbalzam.sk

P.S. : Dávajte si pozor odkiaľ si balzam kupujete, je dosť možné, že za lacnejšiu cenu Vám pride fake, a to by ste predsa nechceli :) 

2 komentáre:

  1. bohužel balzámy vůbec nepoužívám ale ten Eos design se mi velmi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám EOSy a mam ich trošku viac ... :-). Mám pomegranate raspberry, sweet mint, summer fruit, honeysucle honeydrew, blueberry açai, strawberry sorbet, medicated tangerine, lemon drop a wildberry :-). Úplne najlepšie sú podľa mňa: Sweet mint, Honeysucle Honeydrew a Wildberry :-) určite odporúčam :-)

    OdpovedaťOdstrániť